2014. június 21., szombat

Kritika #1


Kinézet: Hát erről nem sokat tudok mondani. A modulok a helyükön vannak, és annyi van belőlük amennyi kell, nem zsúfolod túl. Látom a fejlécet nem te csináltad. Nagyon tetszik ez a barnás összeállítás. 5/5

Történet: Na hol is kezdjem. Mikor elolvastam a prológust engem nagyon megfogott a történeted, és nem ilyesfajta blognak képzeltem el. Kicsit csalódtam, de nyugi kellemesen. Nagyon tetszett a bevezetés. Nem hittem volna, hogy szegény csaj így fogja végezni. De hisz ez a lényege, hogy meglepetést okozz az olvasónak. 5/5

Írásmód: Nagyon..nagyon...nagyon szépen írsz. Néhol vannak elütések [de kinek nincsenek], mégse lehet félre értelmezni a történetet. Nem tudom mióta írsz, de profira utal az írásmódod. Engem nagyon meghatottál vele, sőt bevallom, majdnem sírtam. Ahogy elmondod a lány érzéseit, olyan mintha te magad lennél. 5/5

15/15  
Megjegyzés: Ne hagyd abba a blogolást, és nagy örömmel várom a következő részt, és azt hiszem egy újabb olvasóval bővült a blogod. Sok sikert kívánok a továbbiakhoz. :))

Cristy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése