2014. június 21., szombat

Kritika #2


Kinézet:  Nem írok semmit, mert én csináltam.5/-

Történet:  Na akkor kezdjük. Elsőnek is: Próbálj egy időben maradni, vagyis ha egyszer múltban kezdted el akkor maradj abban. Meg persze a személyben. Ne válts..! Másodszor: A történet. Nekem kicsit túl gyors. Felkelek, felöltözök, késésben vagyok, és egyszer csak ott termed a szeretett fiúm, bevallja, hogy szeret, és együtt leszünk. Egy kicsit sablonos, de ha igyekszel még jó is sülhet ki belőle. 5/3

Írásmód: Mint írtam az előbb maradt egy személyben, és egy időben. Ez nagyon fontos, mert így nem érti az olvasó, mi történik. Ha adhatok egy tanácsot akkor az időváltozásokat ne enterrel jelöld. Hidd el ez csak egy tanács, mert vannak kritikaírók, akiknek ez szemet szúr. Ha fejlődni akarsz az írásban, akkor látogass el IDE. 5/2

10/5
Megjegyzés: Ne hogy elvegye a kedvedet a blogolástól, amit írtam. Ha betartod azokat, amit mondtam, és elolvasod az oldalt, nagyon jó író válhat belőled. Sok sikert a továbbiakhoz. (ja és még valami, ne félj én is így kezdtem :) ) 
 
Cristy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése